Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, January 9, 2011

ngade2 bhai.

woi2. hurm.. tadi kan. aku nyer modemm taleyh bukak doe.  masalah annn.. macam macam plak. aku ngah bengang nan adex aku.. wat hal weyh. dye betolkan, pastuh dye ta kasi aku bukak. macam sial tawu tak. selama ny , tadew plak aku kedekot nan dye tawu tax? sekarang , berani lak... dye tengking aku. memang DAMN! SHIT! giler !!! sakit hati aku ny... mendidih bhai! dah r! makin aku tulis, makin aku sakit hati!

heyh.. hidup hidup.. memang banyak sangat cubaan. ny lagi sorang ny. hadi? aku ta tawu r dye da sampai ke belum at KL.. tapi, harap dye sampai dah n selamat.. HAHA. cakap macam dye dah nak mati plak kan.. isk isk isk.. jahat betul mulut aku.. hehe. tade lah.. aku baiikkkk! jangan nak mempertikaikan heah! i saman u kang... HAHA. gurau jerp..
aku tak gosok baju lagi ny. adew 2-3 kejew sekolah lom siap lagi. sumer kena carik kat internet. biler buleh bukak, ink tadew. biler ink adew, modemm wat hal.. innalillahwainnailaihirojiun.. HAHA. tapi alhamdulillah larr.. sumer dah settle.. HEHE.

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment