Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, January 19, 2011

Astaghfirullahalaziim...

 waktuh mule mule sampai sekolah..its all look okayh.. then.. start masuk kelas sains... teacher ajar... aku paham.. tapi, biler time teacher dah berbelit belit na ajar, aku jadi blank.. taleyh na terima apew yang teacher sampaikan.. habis sumer masalah aku tertumpu pada waktuh tuh... aku jadi tak keruan tawu tak...?elok elok aku cuber lupekan masalah lain, jadi datang sekali gus... ya Allah.. hanya Dia jer lah yang tawu perasaan n seksanyer aku time tuh... aku cube tahan air mata aku.. aku tanak nanges depan orang ramai.. aku tanak tunjuk masalah aku depan orang.. i pretend to be fine in front of them.. tapi,, entahlah.. mule mule dekat makmal, aku masih leyh tahan ag.. nanges ta bape banyak.. tapi, sepanjang cegu mengajar, air mata aku sentiasa mengalir.. juz, aku cover muke n mate aku dengan tissue.. tanak bagi orang perasan an...then, aku ajak wany tema aku gi toliet.. kebetulan pulak wany na jumper cegu kan.. so, aku suruh wany g jumper cegu dulu.. takut aku nangis ta jumpe jalan na benti.. pas jumper cegu, aku jejakkanlah kaki kat toilet tuh.. at the first, aku rase dah selesai.. tapi, bile aku start menyangkung sebelah cermin, it can't be control again.. i'm start crying... and it make a sound larr...pastuh aku kuar dr toilet, coz adew budak form 2 an.. segan plak.. tapi, time na masuk kelas, aku jadi lemah giler giler babeng..! aku rase penat giler.. bukan penat dari segi fizikal.. tapi mental.. haaa.. jangan cakap aku giler plak.. thats mean aku pressure lar... hahaha.. okyh3.. back to the story.. aku berenti belakang pintu.. aku tanak masuk kelas.. aku jadi takut.. so, problem aku dulu datang balik.. wany pujuk aku... aku rase, aku ta penah nanges camtuh depan kawan kawan aku.. mane taknye.. nak nanges pon susah, apetah lagi, nanges,, time aku ngah pressure giler..  memang teruk giler kot.. badan aku jadi lemah gile.. dalam tengah aku menangis tuh, haziq mahmur ade plak kat cituh... habis dye bagitahu ejam.. memang cam ~!@#$$%^&*!! lar.. pastuh aku masuk.. tutup muke.. wat selambe.. walaupun dalam tutp muke tuh, air mata tak habis2 ag .. then, wany pown, menggerakkan kerusi nye ke belakang.. tempat aku.. dye pujuk aku.. time tuh, aku tutup muke habis.. menanges.. aku nak jerit je.. tapi, sumer kerumun kat aku.. aku tak suker lah! aku tak suke.... kalau ikutkan hati, memang aku nak baalik jer rumah.. aku nakkan privacy.. 







i wanna be alone.. macam kat gambar kat atas?? time aku nanges n tension giler,, camny r rupe dye.. sebijik giler... yang bezanye.. aku dok atas katill .. hee:) sempat lak aku.. berbalik pada yang asal..when i'm pressure,,i need and must to be alone aku nak sorang sorang.. aku nak lepaskan sume nyer sorang.. aku jadi tak selesa biler adee orang disisi aku.. sebab apew? sebab memang selama ny, aku hadapi masalah aku sorang sorang.. aku tak suker citer masalah aku n tak tahu pon macam mana na citer.. so, law aku adew masalah ,,, jangann haraplah aku dapat story.. law aku na jawab, aku akan cakap..


"aku tak tawu macam mana nak citer r.."
o
"tadew papew lar.. sajer jer tadi.."
o
"takkk.. tadew papew.. nak citer per erk? ta engat lar??" 
o
"its nothing.. aku pown tak tawu apew aku pikiyh"
o
"ntah?"
o
"dah r weyh.. bukak citer laen r.. aku tengah serabut sekarang ny.."

tak pown.. melalui cara aku..

-aku akan senyap jer..
-aku tak banyak cakap
-aku wat hal aku sendiri
-aku jauhkan diri dari korang
-aku akan cuber duduk o borak nan orang yang aku tak rapat
-aku akan cepat melenting
-aku akan cakap merapu(lain yang ditanya,lain yang dijawab)
-aku akan termenung
-aku akan makan banyak atau aku takkan sentuh APA-APA jenis makanan sekalipon, walaupun sesuap nasi sehingga seminggu.. cume minum air je...

lastly...  kat sekolah,,, aku termenung jer.. ta wat pape.. senyap.. tapi, biler engat jer kerja sekolah arab aku tak wat,,,, sumer jadi kelam kabut.. luper terus .. gelabah giler nak ciapkan bahasa arab.. haha.. pastuh, biler balik.. kawan kawan aku, wat lawak... mane taknye.. diowang ta penah ag wat sumer tuh time masuk form 3.. sumer wat time form 2.. so, biler engat balik mase form 2.. macam ...? ntah.. juz.. miss that time r.. dulu seronok.. sekarang,,? sumernyer dah hilang an... hurm...

tapi, tu larh,,, life always need sacrifice..


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment