Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, January 5, 2011

hari ny, atiqah H stayback umah aq.. dr kol 1.05 sampailah pukul 5.30..
macam macam kiter borak.. yelah.. dah lame dye ta stayback n tido umah aku ann.. kat sekolah pon, kami tade privacy sangat.. sebab ade hantu hantu yang menyibuk.. na tawu? z*y*n*.. leceh r.. kegedikan dye melampaui had persahabatan kami.. saje jer.. na pisahkan kami.. nasib baik, atiqah ny, jenis yang lembut.. kalau tak, dah lame, aku suruh dye pelangkung budak tuh..tadi pon, kalau ikotkan, dye na gatal gatal follow aku nan tqah.. untung lar, tqah pandai cover line ann... tergedik sana tergedik sini.. wueekkkk! na muntah lak aku.. manja terlebih,,,, pikiyh aku layan sangat ker? SORRY, NO okyh? HAHA.. pape jer lah.. lupekan pasal tuh.. memang dah lama lah tak gelak nan dye sampai pecah perut... hehe.. miss...<3 insyaAllah, 29.1.2011, aku na gi kuar nan dye.. dekat dekat jer.. kang jauh jauh, banyak lak duit nak kena kuar ann.. tengah na save save ny... gi giant jer kot.. ade deal aku nan dye yang harus diselesaikan.. agipon, aku na celebrate befday dye yang da lepas.. yerlah.. 20.12.. cuti kan..? so.. time tuh lar.. jom r? ikot aku.. hehee.. find me at there.. pagi? petang? haha. ntah ? ta comfom ag..  
harap semua berjalan nan lancar.. malaz na tangguh tangguh ag..

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment