Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, January 24, 2011

today is a DAMN!

 heyh... today? don't know to say lar.. macam macam.. antaranye:

1)pasal salah sorang bff aku nyh.. *nama tak dapat dinyatakan okayh?* entah lar... aku pon ta tawu na cakap macam mana..tapi, dye dah banyak berubah.. and beberapa kawan aku yang lain pon cakap benda yang sama..she being sellfish.. and i'm very disapointed with her.. can i have my old ****? seriously.. i miss u.. yang selalu paham aku.. walaupun aku jarang cerita masalah aku.. tapi kaw memahami aku,.. tapi sekarang? aku terase nan kaw sejak masuk sekolah tahun nyh..kaw berubah ? memang nampak.. tapi, aku tanak la amik hati sangat an.. so.. i'm try to forgot it.. but i can't coz u keep do it.. then.. semalam.. at status.. aku juz bagitahu aper yang kaw pernah nyatakan kat aku.. bukannyer nakkan aper aper kepuasan.. naper kaw pikiyh aku nak kan kepuasan.. waktuh tuh,.. memang aku rase, aku kehilangan kaw yang dulu.. pastuh.. aku tak tegur kaw ari ny.. aku malaz.. aku nak tengok kaw tegur aku o not..akhirnya kaw tegur aku.. tapi juz na tanyer pasal kejer yang cegu bagi.. finally, aku yang tegur kaw dulu,,, pastuh, aku antar kaw surat yang aku tak puas ati nan kaw.. pastuh kaw tader rase bersalah o wut..and kaw tanak selesaikan masalah tuh.. kaw ta tanyer pon.. tapi ,kaw terus cakap... aku pon adew benda yang tak puas hati nan aku.. aloo? aku rase, tahun nyy,aku tak banyak cakap,, aku selalu menyendiri.. kenapa kaw masih leyh cakap macam tuh? okayh fine.. kaw cakap aku cepat emosional sekarang.. tapi, aku dah cakap nan kaw kan, yang aku tadew mood.. tahun ny aku serabut.. kenapa kaw masih tak  paham? takan semata mata aku emo? juz only that? finee.. kalau itu yang  membuat kaw ta puas atu nan aku.. aku terime.. tapi juz one about me.. aku banyak SANGAT terase nan kaw.. BANYAK tawu tak? kalau aku duduk sorang sorang pikiyh sal kaw memang aku nanges.. aku sedih.. macam, tahun ny, aku betul betul keseorangan..kaw taleyh terima aper yang aku cakap kat kaw.. biler aku suruh kaw nyatakan aper yang aku buat sampai membuat kan kaw terase.. kaw cakap kaw ta tawu... tapi biler aku pujuk kaw suruh gitawu, kaw tengking.. ya Allah.. berkecai giler hati aku.. memang aku terase nan kaw.. dah lar tahun lepas alyaa buat aku.. kaw tawu kan.. memang selama ny aku cerita kat kaw sorang jerkan pasal tuh..and sekarang, kaw pulak yang buat aku macam tuh.. kaw yang tinggalkan aku sorang sorang.. kaw yang carik aku time susah jer.. kaw yang memekik kat dalam kelas.. tak perlulah aku nyatakan semua tentang kaw... cukuplah kaw tawu yang aku betul betul terase ngan kaw.. aku betul betul nakkan kaw yang dulu kembali.. aku sedih biler tengok kaw macam ny.. sebab bagi aku, kaw sorang lah satu satu nyer kawan yang benar benar memahami aku berbanding bff kiter yang lain.. but i've loss it.. and i hope, that i'm not loosing u forever.. u got it? coz i love u.. i need u.. aku tanak nanges sebab kaw lagi.. pam? aku tahu kaw baca post ny... so.. kaw pikyh r sendiri...aku takder hak nak suruh kaw ubah paper terhadap diri kaw.. juz.. i miss my old ****.. hurm...



2)aku langgar pemadam api yang dekat sebelah toilet pompwan dekat bawah tuh.. memang taleyh bla lah waktuh tuh.. time tuh na gii toilet.. aku ny, kalau berjalan, selalu tak pandang depan.. pastuh suka berpaut dengan dinding.. HAHA... aku tak tawu lar aper yang aku pikiyh time tuh... sampai aku leyh tak sedar.. jalan jalan terus langgar.. dah lar mule mule langgar dinding, patuh langgar benda tuh pulak.. 2 dalam 1 tawu tak... memang taleyh bla r roman aku time tuh.. terkejut giler kot.. BBHAHAHA.. kakar.. sejak dari tuh... aku jalan jer, mesti aku pandang depan.. tapi, tak tawu lah habit tuh  bertahan o tak.. HAHA..

3)aku nyer braces tercabut lagiiii!... HAHA.. so weird! entah? tadi.. aku makan.. mak aku masak ikan goreng jer?? huh! nak kuar dah tak sempat dah.. yerlah.. balik pukul 4.30.. aku terus tydo.. then bangun nak dekat pukul 6.30.. lapar .. HAHA.. nak beli kat luar.. tapi dalam mamai mamai macam tuh.. tak kuasa der aku nak kuar der.. dahlar tak mandi apenyer.. so.. aku bukak periuk nasi.. amik setambun.. pastuh amik sekor,,, bubuh nan kicap.. muler muler bubu cikiyt.. ish.. kang nanti kering sangat pulak.. bubuh lagi..... ish.. aku nak berkuah.. so, aku bubuh lagi.. HAAA.. baru okayh.... then.. tutup freez.. bukak langkah,, dok bersila... pastuh gaul gaul.. banjir bhai!macam banyak jer? test makan..  ya Allah.. manis nyer.. so.. aku g bubuh nasik lagi.. macam 2 pinggan haa... HAHA. taper.. aku habis lar makan,.. aku tak membazirr... makan makan.. then, aku rase macam something stick on my braces.. in its moving.. HAHA.. kakar kot.. try kosongkan mulut.. and check kat cermin! SAH! memang cabut! HAHA.. for third time.. and these time at the same place ! pulak.... secara jujurnye... aku memang makan laju.. *gelojoh, tapi tanak lar nampak macam buruk sangat tabiat aku tuh kan* HAHA.. memang macam tuh r.. aku lapar ker, tak lapar ker.. memang makan macam tuh.. and aku , kalau makan, main masuk jer mulut! HAHA.. shuuuuttt! jangan bagitawu sesaper... juz SHUTT! okayh? HAHA.. tabiat buruk aku kan.. so.. jangan lar heboh hebohkan.. ta bex doe.. nanti dose.. hehe...


THE END..... HAHA.. aku nak go wat kejer sekolah.. so.. bye bye darling... hee:)

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment