Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, January 25, 2011

boredddd dayy....

 aku datang sekolah awal hari ny woo...ye r.. ary ny, buku belambak! bayangkan.. yang ader kat kiter juz buku science and pendidikan jasmani.. yang laen , sumer kena angkut gi sekolah.. pastuh yang segannyer.. aku kena tegur nan teacher syikin... HAHA.. ayat tunggang langgang.. bukan ape.. waktuh aku buat essay tuh, tengah malam.. tengah ngantuk giler.. so, aku wat benda tuh juz na menyiapkan kerja yang cegu bagi jer.. tader nak meng'cek2 der.. asal siap.. ta pikyh aper dah time tuh .. yer r.. aku bukan leyh men men law sal tydo ny... hee:) hurm.. kena egur banyak kowt!? memang tak sangke r.. aku rase, selama aku sekolah.. pernah wat kesalahan banyak macam tuh, 3x jer.. first waktuh drjah baper , aku ta engat.. tapi sekolah rendah r.. second , waktuh form 1.. and now...hwahwahwa...wutever lah.. then, cegu syikin baru tawu yang aku nyh anak ustazah JAMINAH? HAHA.. kakar kowt.. dyer ta sangker.. and biler aku balik, mak aku pulak citer kat aku sal cegu syikin.. dyer rupenyer orang kedah? HAHA.. dok kulim ker kuala ketil .. and cegu aisyah pown orang kedah gax.. orang kuala ketil.. HAHA.. tak sangker aku bhai! memang terkejut giler r. lagipon, cara diorang and muker pown, ta nampak macam orang utara kan... tuh yang terkejut cikiyt ..

hurm... tuh jerlah kowt untuk hari ny? memang bosa giller hari ny... tader paper yang menarik na citer lol...

macam gambar kat atas ny? keja giler kan? haa.. yang ny lah aku selalu buat biler dah teramat bosan..

                          TOTALY BORED!

HAHA.. dah disebabkan teramatlah bosan.. ini jerlah yang aku mampu post'kan... haha.. taper taper.. besok mesti ader benda.. keh keh keh...!

btw,, ader benda yang aku tak paham..? aku pelik.. kenapa orang suker bukak blogg aku tapi tak suker follow? HAHA.. tade.. tader masalah paper pown.. juz macam.. ala... kenapa ta follow.. na nambahkan follower.. hehe.. lenkali law bace, follow lar sekali heah?? hehee..jangan marah aku pulak post benda macam nyh....... aku cakap jer... jangan amik hati.. taw taw taw???hehe...


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment