Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Friday, January 28, 2011

GIFT FROM ALI...

 ^
title kat atas? paham? hurm.. cerita nyer bermula macam ny.. sehari dua sebelum ny, Ali im aku.. tapi dye juz sent ;
"JUMAAT.. JUMAAT.."
biler aq tanyer ,, dyer ta jawab.. dyer cumer cakap JUMAAT jer.. heyy.. buat aku bengang jer lol... tapi, aku sabaarrr... maklumlah.. sabar itu separuh daripada iman.. kan kan kan? tapi, ape kena dengan hari JUMAAT nyer tuh huh?
eee... ny yang wat aku tertanya-tanya ny...so, i wait for that day..

then...
hari JUMAAT yang dinanti-nantikan pon tiber...seperti yang pernah diceritakan oleh Ali sebelum ini.. dye akan naik ke pentas biler tibe masanya.. pastu, cegu Adnan panggil bebudak yang dapat tawaran ke SBP dan MRSM..so.. dyer pown naeklah.. lepas cakap cakap dekat depan sumer tuh.. baru aku tawu.. maybe ny yang dyer masodkan.. hekhekhek... :D

heyy.. rindulah aku kat dyer nantikan? yerlah.. salah sorang dak penting dalam hidup aku dah tader dekat depan mata.. ):

so.. i juz wanna forget about him.. banyak memori yang memberi seribu satu makna dalam hidup aku tentang dyer..tapi, taperlah.. lupekan.. 
then.. time balik, aku teserempak dengan faiz... dok cakap cakap.. dari pejabat sampailah ke gate depan..kebetulan pulak Ali ader time tuh.. faiz pown repek aper tah kat aku.. pastuh dyer panggil Ali.. n Ali pown datang..pas dye cakap aper tah nan faiz.. dyer pown pandang aku... aku pandang jerlah.. aper kena nan budak ny an? pastuh dyer hulur buku.. aku mati mati lah pikir dyer na bagi aku tengok buku tuh.. maybe teknik nak menghadapi peperiksaan ker kan.. aku pon hulur lah tangan sekali.. pas hulur tuh, dye kuarkan tangan dari poket and bagi aku something.. aku pikiy ice-cream.. sebab dyer der cakap .. 'law bagi ice-cream nak tak?'.. HAHA..so, aku pon amik lar benda tuh.. biler pegang aku terase len macam.. biler tengok betul betul , rupenye jam.. ader 3 jam dye bagi.. warna putih biru, pink n hitam.. ya Allah.. naper bagi? ish..! malu lak aa.. yerlah... dyer yang na pindah tapi dye yang bagi hadiah .. rase macam? ..HAHA.. paper jelah.. tapi biler pikiy balik, boleh lak aku sangka benda tuh ice-cream? tak logik kan? letak ice-cream dalam poket? hAHAHA.. memang ta betol! tapi ntah lar..aku ta bagi paper, macam tak fair lar kan?urm.. nanti aku try pas gift tu kat saper saper.. pastuh faiz cakap.. 
faiz:sekali tiga kaw bagi, li..
ali:isnin, selasa, rabu..*sambil tunjuk jam yang dyer bagi tuh*..na beli 7, na cukupkan 7 hari, tapi ta cukup duet *sambil tersengih*
faiz&aku:HAHA... *gelak*
aku:thanx taw ali? segan pulak..sorry lar.. patut nyer mai yang kena bagi.. 
ali:*sengeh*

n bla bla bla.... *sembang*

sayangg kowt na guner jam jam tuh.. 

time chess.. faiz datang.. dok men lar chess nan faez.. heyy.. dah setaun lebeyh aku tak main dengan siries.. last waktuh hujung taun form 2.. tuh pown men men jer.. biler lawan nan faez tadi, rase macam sumer kepakaran aku lesap macam tuh jer! jadi blurr! HAHA.. luper plak macam mana aku main selama ny.. dan seperti yang disangka-sangka.. memang aku kalah main dengan dye... -__- malu jer.. wutever lar... taper.. nanti biler aku da selalu main,aku ingat la balik... hehe.. :3
balik.... aku on9.. and aku mcg sorang budak ny dekat facebook.. pastuh dyer balaz.. tak perlulah aku menyatakan aper mcg yang dye hantar... tapi memang aku terase.. nak nangis aku weyy.. takan sebab kesalahan orang lain, aku pon kena sekali kan? tak fair kan?tai taper.. aku paham dyer.. so,, aku tanak amik hati.. juz anggap tader paper jadi.. and aku dah biaser kena dengan dye macam tuh... aku rase, law dyer bace post aku ny, mesti dyer tawu yang aku masodkan diri dye..but he spoilt my mood larr..

pastuh,kebetulan pulak.. hazriq im aku..so.. untuk menaikkan mood aku balik.. aku suruh dyer wat video.. nyanyi.. sambil men guitar.. HOHOHO... muler muler dye cakap dye segan.. tapi.. aku cakap cakap nan dyer.. then.. dyer pown berjaya menaikkan mood aku balik.. huahuahua,,, kecian dyer... tah aper lagu dyer nyanyi pown aku tak paham dan tak tawu.. tengok jer lah video tuh.. memang taleyh bla.. aper yang dyer feelin'kan pown aku ta tawu.. kehkehkeh!  tapi.. thanx lar.. mood aku telah selamat dipulihkan dengan segera sebelum ia melarat.. HAHA.. tembel~

paper jer lah..

and now.. aku mintak, korang doakan aku supaya besok tader masalah untuk aku keluar yer? taw taw taw? amiiin.....

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment