Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, January 15, 2011

sian aq an.....

sorry lar.. kepada sape sape pembaca setia blog aku walaupon tak sesetia mane pon kan... kalau korang tengok , aku ta update blog beberapa hari nyh kan,,,,  bukak bukak jer, post yang same kan.. HAHA.. wifi modem aku wat hal lah dear.. so.. terpaksalah aku tunggu orang repair dulu.. bawak modem baru... then, aku leyh lar update blog tiap tiap hari macam dulu balik.. an.. ny pon g cc., wat mase nyh, taleyh lar na g cc tiap tiap hari an.,.. dah lar balik skolah pukul 3-4 ptg... so, tadew mase.. penat.. agpon, na study ag... na PMR lah katerkan... an3?? kiter kena banyak berkorban woo.. hehehe....
 tapi, tadi.. aku g hantar aku ny6er design dekat satu boutiqe nyh.. adew 14 design dekat ctuh.. aku ta twu lar dyee terima ker tax.. petang nanti, aku na g tengok balik.. na tunggu keputusan dye.. so, doa doakan lah yang aku berjaya,,, heah??? amiiiiinn... heyh.. law dapat larh.. memang bersyukur sangat sangat lah aku ann....
heyh..  n doa doa kan lah, yang aku nyer modem cepat settle.. an ag 1... korang na tawu tak.. semalam hadi mntak clash nan aku.. tadew.. time tengah mcg tuh... dyer cakap dyer bz.. so, nty dye mcg lek.. so.. aq tunggu r.. biler dah tuh.. aq tunggu dyer lame sangat.. so, aku mcg lar nan aiman n takim.. then biler dyer mcg.. aku ckp r yg aku ngn tok tggu dye,n aku mcg nan 2 org budak tuh.. dyer ngajok.. berpuluh puluh kali aku kol..tapi ta angkat.. dyer swoh aku kol 2 org budak tuh, ag bgos.. aq ta pernah tengok dyer camny sebelum ny.. memang dyer ta pernah wat aku macam nyh lar.... pastuh, eqa kol dyer... dyer ckp2 r nan hadi.. then eqa tyer.. kaw ta cyg mai ker? law ta cyg, lepas kn mai.. hadi ckp, dyer na lpaskan aku.. eqa pon terkejut.. dyer pown, tyer hadi betul2.. hadi tetap nan keputusan dye.. then, aku kol dyer.. aq ckp nan dyer sendiri.. bler aq tyer dye sbb apew, dyer tana jawab.. then... aku tyer dyer,, adew awek len ker.. mle mle dyer diam.. pastuh dyer ngaku.. aku tyer ag.. dah lme ker simpan hasrat na clash.. dyer ckp ye.. terasew giler kot kat dyer.. then aku tutup fon.. pastuh dyer mcg..
"saya na tengok betapa awak sayangkan saya.. dan saya masih mencintai awak, sdui awak terima saya balik? " then.. aku kol dyer balik.. betapa geramnyer n kecewa nyer hati aku time tuh, aku cerita kat dyer... dyer gelakkan aku.. n he says sorry.. yang eqa, dok gelakkan aku.... kelakar bhai.. ending yang tak disangker... kan??


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment