Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, January 6, 2011

TADIKA UNTUK KANAK2 BERUMUR 15 TAHUN DIBUKA

 tadika untuk kanak kanak yang berumur 15 tahun dibuka . HAHA. asal aku tulis macam tuh? hee.. macam ny.. biler da lame ta skolah, tadika ditutup. tapi bile da skola, tadika tuh , bukak balik lar. pam? ta paham gax? HAHA. wut i mean is me larr.. tade.. aku nan fara macam anjing nan kucing tawu tax? kalau dah start bercakap , pastuh pendapat kami berlainan. mule lah. kami akan berdebat, terus berdebat, dan akan terus berdebat.masing masing tanax mengalah. seriously, kalau sehari, tak lebih 2x aku gado nan fara memang tax sah. yang aku geramnya, aku selalu kalah nan dye. bukan ape, emo aku lebih menguasai diri aku daripada otak aku? haha. fara dye cool, sebab dye tuh pandai bercakap. yang aku ny pulak, bukan tax boleh, tapi biler emo aku yang kawal aku, sumer jadi tunggang terbalik. so, biler dah macam tuh, mule lah. time berenti, aku ta engat ape yang aku cakap, n then aku jadi blur. aku punye idea jadi wuuuush! hilang macam tuh jer.. n finally, nanti, dengan bangga nye dye yang memegang jawatan pemenang tuh.. eeee! geram lak aku. dye taknak mengalah nan aku, walaupun sekali. even , sometimes, she knows that she wrongs, she will try to let me down back. u know that mean? huh! exactly! so.. wut ur feeling right that? haa. tambah plak tadi, mule mule aku nan fara gado sebab jadual. aku cakap a, dye cakap b. n then , aku geram sebab dye nak menang jer. aku senyap, aku wat hal aku sendiri. macam nak tumbuk jer semua budak yang kat dalam kelas aku tadi. lepas tuh, lama lama, aku jadi cool balik. pas dah cool tuh, time dekat pintu utama, na balik. aku debat nan fara ag. n that was the same things too. pastuh, alyaa nyibuk. terbukak plak pergadohan yang lain. aku geram r! na push aku sorang apehal? ngan fara nye. i no need ur symphatist.
geram lak aku time tuh. memang aku rase, law fara ta cool down aku tadi, mawu aku bertarik rambut nan alyaa. 

heyh.. ntah lar.. i'm look weird? n i think that i have make a change ? sebab, banyak sangat yang berubah tentang aku? aku jadi tak banyak cakap? aku jadi pemarah? i can't control my emotional. kadang kadang tuh, aku gado nan adik aku yang umur darjah 3 tuh. aku yang jadi mangsa. biler aku na marah dye. mak aku marah aku balik. so, na cubit dye pon ta dapat. pastuh aku masuk bilik, aku nangis! pelik tak? small matter , but it like a BIG BIG BIG matter.. kan? kena tegur sikit pon, aku cepat melenting, tak pon aku akan nangis? so so differents than before. n sekarang, otak aku lebih berserabut! sangat sangat! entah? aku rase, semua ny , sebab aku takut na hadapi reality. benda yang pernah berlaku at diri aku dulu. biler aku pressure. aku jadi out of control . tiap kali aku bangun dari tido, aku jadi takut. aku nangis. na mandi pon takut. na jumper mak aku pon takut. na buat semua benda lah, pon takut. takde 1 pon yang aku berani buat. aku akan nangis nangis n nangis.bagi aku, semuanya akan kembali pulih kalau aku nangis. sedangkan aku tawu, hakikatnya, its would be NOTHINGS..

bagaikan dunia n perasaan aku yang mengawal segalanya. memang seksa gile waktuh tuh. hanya Tuhan sahaja lah yang tawu.time tuh, da ta tawu na pikiy ape ag dah.

tapi bersyukur lah. dalam susah aku time tuh. cumer ade beberapa orang jer yang betul betul berada di samping aku. atiqah nan fara. walaupun atiqah tak banyak sangat memberi sumbangan, setakat teman aku jer. tapi aku hargai dye. farah lah.. dye banyak bantu aku. dye yang calm down kan aku, time tuh. sampai aku maki dye. aku tengking dye. tapi, dye tetap sabar dengan aku. thanks of goodness. both of u, make a lot of change that time. only them can make me be myself again .thanx friends.. that was a real friends.

 walaupun penderitaan tuh makan masa yang lama untuk aku mengenal , menyedari dan mengubahnya semuanya. finally, i did it right? 
bersyukur sangat, sebab aku masih belum terlambat.

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment